Position

Pansarmuseets adress är

Buss nr 5 kör nära museets huvudport, tidtabeller och rutter finner du här.

Från Parola järnvägsstation är det ca 1 km i riktning Parolannummi. Från Tavastehus järnvägsstation kommer du enklast med buss nr 5, som avgår direkt från stationen.

Till Helsingfors är det ca 110 km och till Tammerfors ca 70 km.

Närmare guidning får du vid behov via

toimisto@panssarimuseo.fi
eller per telefon 040 568 1186.

nyheter

Panssarimuseo järjestää yhteistoiminnassa Panssarikilta ry:n kanssa panssari- ja panssarintorjuntaalaa käsittelevän seminaaritilaisuuden la 3.2.2024 Parolannummella. Ovet avautuvat ilmoittautumista ja tulokahveja varten klo 9.15.

Seminaarissa kuullaan seuraavat luennot:

"Charioteerit Suomeen, Suomessa ja Suomesta" Dipl.ins.Esa Muikku
"Sisu GTP - Aidosti modulaarinen ajoneuvojärjestelmä" Avainasiakkuusjohtaja Akseli Mylläri
"Panssarijunat Suomessa 1918" FM Jouni Eerola
"Panssariestekokeilut Äänislinnassa elokussa 1943" VMT Lauri Vuorinen
"Havaintoja panssarijoukkojen käytöstä Ukrainassa 2022 -23" Evl Mika Mäenpää

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille. Kulujen peittämiseksi peritään etukäteen osallistumismaksu 43 € (Panssarikiltalaisilta 40€).
Tilaisuuteen tulee ilmoittautua ennakkoon sähköpostilla (toimisto@panssarimuseo.fi) tai puhelimitse (040 568 1186) Panssarimuseon toimistoon.

Ilmoittautumiset ja osallistumismaksut viimeistään ke 24.1.2024 mennessä!