Panssarimuseo sijaitsee osoitteessa

Bussi numero 5 kulkee museon pääportin läheisyydestä, aikataulut ja reitit löydät täältä.

Parolan juna-asemalta on meille matkaa noin 1 km Parolannummen suuntaan. Hämeenlinnan juna-asemalta pääset helpoiten bussilla numero 5, joka lähtee suoraan asemalta.

Helsingistä on matkaa noin 110 km ja Tampereelta noin 70 km.

Tarkemman opastuksen saat tarvittaessa

sähköpostitse toimisto@panssarimuseo.fi
tai puhelimitse 040 568 1186.

Uutisia

Panssarimuseo järjestää yhteistoiminnassa Panssarikilta ry:n kanssa panssari- ja panssarintorjuntaalaa käsittelevän seminaaritilaisuuden la 3.2.2024 Parolannummella. Ovet avautuvat ilmoittautumista ja tulokahveja varten klo 9.15.

Seminaarissa kuullaan seuraavat luennot:

"Charioteerit Suomeen, Suomessa ja Suomesta" Dipl.ins.Esa Muikku
"Sisu GTP - Aidosti modulaarinen ajoneuvojärjestelmä" Avainasiakkuusjohtaja Akseli Mylläri
"Panssarijunat Suomessa 1918" FM Jouni Eerola
"Panssariestekokeilut Äänislinnassa elokussa 1943" VMT Lauri Vuorinen
"Havaintoja panssarijoukkojen käytöstä Ukrainassa 2022 -23" Evl Mika Mäenpää

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille. Kulujen peittämiseksi peritään etukäteen osallistumismaksu 43 € (Panssarikiltalaisilta 40€).
Tilaisuuteen tulee ilmoittautua ennakkoon sähköpostilla (toimisto@panssarimuseo.fi) tai puhelimitse (040 568 1186) Panssarimuseon toimistoon.

Ilmoittautumiset ja osallistumismaksut viimeistään ke 24.1.2024 mennessä!