Panssarimuseo sijaitsee osoitteessa

Bussi numero 5 kulkee museon pääportin läheisyydestä, aikataulut ja reitit löydät täältä.

Parolan juna-asemalta on meille matkaa noin 1 km Parolannummen suuntaan. Hämeenlinnan juna-asemalta pääset helpoiten bussilla numero 5, joka lähtee suoraan asemalta.

Helsingistä on matkaa noin 110 km ja Tampereelta noin 70 km.

Tarkemman opastuksen saat tarvittaessa

sähköpostitse toimisto@panssarimuseo.fi
tai puhelimitse 040 568 1186.

Uutisia

Huhtikuun luennon aiheena on 'Taistelupanssarivaunujen kehitys idässä ja lännessä', luennon pitää evl evp Olli Dahl. Luennon aikana saadaan yleiskatsaus taistelupanssarivaunujen kehityksestä, nykytilasta ja tulevaisuudesta. Luennon perustana on sekä historia että erityisesti viime aikaiset Ukrainan sodan kokemukset taistelupanssarivaunujen käytöstä.

Luentoon on vapaa pääsy. Luentoa voi seurata myös suoratoistona, pyydä linkki toimisto@panssarimuseo.fi viimeistään 2.4. klo 17 mennessä.

Kahvio Tankkitupa palvelee myös luentoillan ajan.

Tervetuloa!